Reklamacje i zwroty

Polityka reklamacji

Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza polityka reklamacji określa zasady składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących towarów i usług świadczonych przez [DEKO], z siedzibą w Sycowie na ul. Szosa Kępińska 47d].
  2. Reklamacja może dotyczyć:
    • zakupionych produktów (np. elementy ogrodzeń, bramy, furtki),
    • usług montażowych i serwisowych.

Podstawa prawna

  1. Polityka reklamacji oparta jest na obowiązujących przepisach prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową lub wadliwego wykonania usługi.

Zgłaszanie reklamacji

  1. Reklamacje należy zgłaszać:
    • pisemnie na adres: [Syców 56-500 ul. Szosa Kępińska 47d],
    • mailowo na adres: [biuro@ogrodzenia-deko.pl],
    • telefonicznie pod numer: [504008789], przy czym dla skuteczności reklamacji wymagane jest jej potwierdzenie na piśmie lub drogą elektroniczną.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    • dane klienta (imię, nazwisko/nazwa firmy, adres, telefon, e-mail),
    • numer zamówienia lub faktury,
    • opis wady lub nieprawidłowości,
    • żądanie klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
    • dokumentację zdjęciową (jeśli to możliwe).

Terminy

  1. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
  2. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji lub oględzin towaru/usługi, termin rozpatrzenia reklamacji może zostać przedłużony, o czym klient zostanie poinformowany.

Sposób rozpatrzenia reklamacji

  1. W przypadku uznania reklamacji firma [DEKO] zobowiązuje się do:
    • bezpłatnej naprawy,
    • wymiany towaru na wolny od wad,
    • ponownego wykonania usługi,
    • stosownego obniżenia ceny,
    • zwrotu pieniędzy (w przypadku odstąpienia od umowy).
  2. Wybór sposobu rozpatrzenia reklamacji odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami dobrej praktyki handlowej.

Wyłączenia odpowiedzialności

Reklamacje nie podlegają uwzględnieniu, jeśli:

  1. wada powstała na skutek niewłaściwego użytkowania towaru,
  2. uszkodzenie jest wynikiem działania czynników zewnętrznych (np. klęski żywiołowe, uszkodzenia mechaniczne niezawinione przez firmę),
  3. produkt był modyfikowany lub naprawiany przez klienta bez zgody sprzedawcy.

Postanowienia końcowe

  1. Niniejsza polityka reklamacji dostępna jest w siedzibie firmy oraz na stronie internetowej [ogrodzenia-deko.pl].
  2. Firma [DEKO] dokłada wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrywane sprawnie i z poszanowaniem praw klienta.

Zwroty

Towar podlegający zwrotowi nie może wykazywać żadnych śladów użytkowania, powinien być kompletny, zwrócony w oryginalnym opakowaniu i całą jego zawartością. Towar musi być nowy i nadawać się do ponownej odsprzedaży..

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Kupujący może składać odstąpienie od umowy na adres [biuro@ogrodzenia.pl] lub w formie pisemnej na adres [ul. Szosa Kępińska 47d, 56-500 Syców razem ze zwracanym produktem]

Poprawnie złożone odstąpienie od umowy powinno zawierać:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
  • datę zawarcia Umowy
  • datę odebrania paczki
  • przedmiot do zwrotu
  • nr konta do zwrotu - w przypadku płatności za pobraniem

Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwrot zostanie dokonany nie później niż 14 dnia od daty założenia odstąpienia od umowy Sprzedawcy.

Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem do momentu otrzymania zawracanego towaru.

Formularz odstąpienia od umowy